Odoo Projektinhallinta
Päätoiminnot
- Agile-projektinhallinta
- Tehtäväpohjat ja osatehtävät
- Chatter
- Budjetointi
- Kuluseuranta
- Raportointi
Odoon projektinhallinta antaa tehokkaat ja helpot työkalut projektien hallintaan. Agile-metodiin perustuvilla projektinhallinnan työkaluilla teet projektinhallinnasta ketterää, sosiaalista ja reaaliaikaista.
Projektinhallinta-moduulin avulla pystyt hallitsemaan useita eri projekteja, tehtäviä, eräpäiviä, vastuuhenkilöitä sekä kuluseurantaa.
Odoo Projektinhallinnan hyödyt
- Moduuli antaa visuaalisen yleiskatsauksen kaikista käynnissä olevista projekteista ja jokaisen yksittäisen tehtävän tilannetta on helppo seurata.
- Tehtävät voidaan jakaa useisiin osatehtäviin ja ne voidaan vastuuttaa eri työntekijöille. Lisäksi voit käyttää kalenteria, joka muistuttaa kunkin tehtävän määräajasta.
- Odoon tehtäväpohjien, joustavan tekstieditorin ja keskustelua pyörittävän Chatter-toiminnon avulla vahvistat työntekijöiden keskinäistä kommunikaatiota.
Tutustu myös näihin sisältöihimme
Kaikki hyöty irti CRM-järjestelmästä – katso vinkit Odoo CRM:n käyttöön
Blogissa käymme läpi millainen on moderni CRM-järjestelmä ja tarjoamme konkreettisia vinkkejä Odoo CRM-järjestelmän käyttöön.
Yleisimmät kysymykset Odoon hankintaan liittyen
Tähän blogiin olemme poimineet yleisimmät asiakkailtamme tulevat kysymykset Odoo-järjestelmän hankintaan liittyen
Ota yhteyttä!
Autamme parantamaan yrityksesi kasvupotentiaalia ja kannattavuutta integroiduilla ERP- ja verkkokaupparatkaisuilla.
Joni Winsten, Sales Manager
+358 45 7820 4377
myynti@avoin.systems.staging.web-veistamo.fi