Tuki ja asiakaspalvelu

Huolia, murheita, ideoita, vikailmoitettavaa?

Tulit oikeaan paikkaan. Täältä löydät ohjeet, miten ottaa meihin yhteyttä missäkin tilanteessa.

Avoin.Systems ylläpito ja käyttötuki

Avoin.Systemsin periaatteisiin kuuluu hyvä ja pitkäaikainen asiakassuhde, joten asiakaspalvelu on kytketty kiinteäksi osaksi ylläpitoa. 

Avoin.Systemsin asiakkailla on yksi kiinteä kuukausimaksu, joka sisältää infrastruktuurin, teknisen ylläpidon, laadukkaan suomenkielisen asiakaspalvelun sekä käyttöohjeet/-videot suomeksi.

Tekninen ylläpito on kaikkea järjestelmän toimintaan liittyvää tekemistä, kuten pienet päivitykset, tietoturvasta huolehtiminen, varmuuskopioinnit, palvelimien sekä sovellusten päivittäminen yms. 

Asiakaspalveluun sisältyy virhetilanteissa auttaminen sekä mahdollisten ongelmien selvittäminen sekä käyttötukea ohjelmiston käyttöön. Käyttötukea sisältyy valittavissa oleva määrä ylläpitomaksun piiriin.

Tukipyyntö

Voit jättää tukipyynnön lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuki@avoin.systems.staging.web-veistamo.fi tai täyttämällä tukipyyntölomakkeen.

  • Tukipyynnöt koskettavat ylläpitosopimuksen tehneitä asiakkaitamme. Jos sinulla on tukisopimus Avoin.Systemsin kanssa, ja olet määrätty pääkäyttäjä, voit jättää tukipyynnön.
  • Jos et ole pääkäyttäjä, välitäthän ongelmasi hänelle, joka voi ottaa meihin sen tiimoilta yhteyttä. Vastaamme tukipyyntöihin heti kuin mahdollista, yleensä saman arkipäivän kuluessa.
  • Kuvaathan tukipyynnössä ongelman ja siihen johtaneet toimenpiteet huolellisesti, jotta pystymme ratkaisemaan ongelmasi mahdollisimman tehokkaasti.
  • Mikäli et ole Avoin.Systemsin asiakas tai sinulla ei ole tukisopimusta, otathan yhteyttä Avoin.Systemsin myyntiin.

Ennen kuin lähetät tukipyynnön, suosittelemme tutustumaan seuraaviin sisältöihimme:

Odoo-tukipyynnöt

WooCommerce- tai WordPress-tukipyynnöt

Akuutti häiriö / virhetilanne

  • Sivusto alhaalla
  • Sivusto on verkkohyökkäyksen kohteena

Ylläolevan tilanteen sattuessa, ole (asiakkaan yhteyshenkilö tai avainkäyttäjä) välittömästi puhelimitse yhteydessä: Erno Iipponen, 0452398050.

Kiireettömät tilanteet

  • Tukea sisällönsyöttöön
  • Tunnuksien ja salasanojen luonti
  • Lisätilaukset
  • Virheilmoitukset

Ylläolevissa tapauksissa voitte (projektin henkilöt, joilla oikeus tilata työtä)

  1. Laittaa sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@web-veistamo.fi

Hallinnolliset asiat

  • Tapaamisten sopiminen
  • Tarjouksiin tai sopimuksiin liittyvät asiat

Voitte olla suoraan sähköpostitse yhteydessä

  1. Projektipäällikköönne
  2. Vastata saamaanne sähköpostiketjuun.

Työn hinta määräytyy käyttötukisopimustasosi perusteella.

Kysy lisää: myynti@web-veistamo.fi

Jotta voimme auttaa vikatilanteissa parhaalla mahdollisella tavalla, kuvaile tarkasti minkälainen ongelma on kyseessä. Tarvitsemme tarkat tiedot, jotta voimme selvittää mistä vika johtuu. Laita vikailmoitukseen seuraavat tiedot

Ongelman kuvaus

Kuvaile mahdollisimman tarkasti, jotta osaamme toistaa virhetapahtuman. Vastaa esimerkiksi näihin:

  • Mitä olit tekemässä?
  • Mitä nappia klikkaamassa?
  • Minne olit menossa?

Käyttöjärjestelmä, jolla ongelma tapahtui

  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
  • Android
  • Windows Phone
  • iPhone
  • Jokin muu, mikä?

Selain, jolla ongelma tapahtui

  • Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Internet Explorer
  • Edge
  • Safari
  • Opera
  • Jokin muu, mikä?

Millä sivulla olit kun ongelma tapahtui?

Laita viestiin sivun URL eli osoite (http://www…. jne.)

Kuvakaappaus

Liitä mukaan vielä kuvakaappaus/-kaappauksia (sillä laitteella, millä ongelma tapahtui) Kuvakaappaus (screenshot) valaisee ongelmaa meille valtavasti!

Tukipyyntö