Rakenna – Avoin.App

ERP pienelle yritykselle, joka haluaa tehdä liiketoimintaa fiksummin

Avoin.App on helppokäyttöinen ja kustannustehokas ERP-ratkaisumme aloittavalle yritykselle, joka kaipaa prosesseja ja tehokasta järjestelmää liiketoiminnan ohjaamiseen.

Rakenna vahva perusta liiketoiminnallesi

Liiketoiminta ei saisi pyöriä Excelin ja manuaalisen työn varassa. Avoin.App on varastonhallinta- ja ERP-ratkaisu, joka tuo yhteen varaston, myynnin ja ostot kustannustehokkaassa ratkaisussa. Helppokäyttöinen ja selainpohjainen järjestelmä on suunniteltu erityisesti pienille ja aloittaville yrityksille.

Tuote- ja asiakastiedot, varaston arvo, laskutus ja tilaukset ovat aina ajan tasalla ja synkronoituina ilman manuaalista naputtelua. Järjestelmä on heti käyttövalmis, joten pääset hyötymään sen tehosta saman tien ilman pitkiä projekteja.

Yksi ohjelmisto – kaikki tärkeimmät toiminnot

Reaaliaikainen tieto päätöksenteon tueksi

Selainpohjainen ja helppokäyttöinen

★★★★★

”Avoin.Appin käyttöönotto sujui hienosti ja nopeasti. Sen avulla säästämme viikossa 10-15 työtuntia, suosittelen!”

Uki Heng, Managing Director

Osta ajallaan

Koe lähestulkoon automaattinen ostoprosessi varastosaldoihin tai muihin asettamiesi sääntöihin kytkeytyvien ostoehdotusten kautta. Varastonhallintaan yhdistetyllä ostojen hallinnan avulla optimoit varastosi tilanteen vaivattomasti.

Myy helposti

Monipuolisilla CRM- ja myyntityökaluilla seuraat myyntiäsi ja toimenpiteiden tehokkuutta markkinointikampanjoista lähtien. Asiakkaat, tuotteet, tarjoukset, laskutus ja raportointi – kaikki tieto yhdessä järjestelmässä.

Hallitse varastoja

Tehosta tavaran käsittelyä modernilla varastonhallinnan ratkaisulla. Reaaliaikaisen varastonhallinnan avulla pysyt aina ajan tasalla tulevista kuormista, sisäisistä varastosiirroista ja lähtevistä toimituksista.

Säästä aikaa ja vältä turhaa säätöä – Avoin.App yhdistää kaiken olennaisen yhteen järjestelmään 

Kuulostaako seuraavat ongelmat tutulta?

  • Tiedot hajallaan Exceleissä tai eri järjestelmissä
  • Myynti, varasto ja ostot eivät keskustele keskenään
  • Jokainen lasku tai tilaus pitää kirjata käsin
  • Työntekijät tuskailevat tietojen etsimisen kanssa
  • Et saa selkeitä raportteja liiketoiminnastasi

Avoin.App ratkaisee juuri nämä ongelmat

  • Reaaliaikainen varastonhallinta ja tiedot aina ajan tasalla
  • Ostot, varasto ja myynti aina synkronoituna – ei tarvetta ylimääräiselle viestinnälle
  • Tehokkaat prosessit, joilla säästät aikaa
  • Parannat asiakaspalvelua ja toimitusvarmuutta
  • Ymmärrät yrityksesi kannattavuutta ja kassavirtaa

Yksi ohjelmisto – kaikki tärkeimmät toiminnot

Ostot

Ostotilaukset toimittajille
Hälytysrajaohjautuvat ostoehdotukset
Toimittajaviestintä
Toimittajahintojen ylläpito
Ostojen raportointi

Asiakkuuden­hallinta

Asiakastietojen keskitetty hallinta
Asiakasluokittelut
Asiakaskohtaiset hinnastot
Asiakasviestintä
Sähköposti-integraatio

Myynti

Myyntiputken hallinta
Aktiviteettien hallinta
Tarjousten ja tilausten hallinta
Tilausten siirto laskutukseen
Myynnin raportointi

Varaston­hallinta

Tuotetietojen keskitetty hallinta
Automatisoitu kahdenkertainen varastokirjanpito
Reaaliaikainen tilannekuva varastosaldoista ja varastonarvosta
Tuotteiden täydellinen jäljitettävyys

Hinnoittelu

0 €

14 päivää

Maksuton kokeilu

Tutustu Avoin.App -järjestelmään

+50 €

Kuukaudessa

Laajennukset

Projektinhallinta
Henkilöstöhallinta
Työajanseuranta
Verkkokauppa ym.


    Ota yhteyttä

    Toimimme kumppanina yrityksesi kehittämisessä – laita meille viestiä ja autamme sinua löytämään yrityksesi tarpeisiin sopivan ratkaisun.


      Matti Pantzar, Sales Manager

      +358 457 820 4375
      myynti@avoin.systems

      Haluatko viestin lähettämisen sijaan varata suoraan tapaamisen?