
Rakenna – Avoin.App
ERP pienelle yritykselle, joka haluaa tehdä liiketoimintaa fiksummin
Avoin.App on helppokäyttöinen ja kustannustehokas ERP-ratkaisumme aloittavalle yritykselle, joka kaipaa prosesseja ja tehokasta järjestelmää liiketoiminnan ohjaamiseen.
Rakenna vahva perusta liiketoiminnallesi
Liiketoiminta ei saisi pyöriä Excelin ja manuaalisen työn varassa. Avoin.App on varastonhallinta- ja ERP-ratkaisu, joka tuo yhteen varaston, myynnin ja ostot kustannustehokkaassa ratkaisussa. Helppokäyttöinen ja selainpohjainen järjestelmä on suunniteltu erityisesti pienille ja aloittaville yrityksille.
Tuote- ja asiakastiedot, varaston arvo, laskutus ja tilaukset ovat aina ajan tasalla ja synkronoituina ilman manuaalista naputtelua. Järjestelmä on heti käyttövalmis, joten pääset hyötymään sen tehosta saman tien ilman pitkiä projekteja.
✔ Yksi ohjelmisto – kaikki tärkeimmät toiminnot
✔ Reaaliaikainen tieto päätöksenteon tueksi
✔ Selainpohjainen ja helppokäyttöinen







★★★★★
”Avoin.Appin käyttöönotto sujui hienosti ja nopeasti. Sen avulla säästämme viikossa 10-15 työtuntia, suosittelen!”

Uki Heng, Managing Director
Osta ajallaan
Koe lähestulkoon automaattinen ostoprosessi varastosaldoihin tai muihin asettamiesi sääntöihin kytkeytyvien ostoehdotusten kautta. Varastonhallintaan yhdistetyllä ostojen hallinnan avulla optimoit varastosi tilanteen vaivattomasti.

Myy helposti
Monipuolisilla CRM- ja myyntityökaluilla seuraat myyntiäsi ja toimenpiteiden tehokkuutta markkinointikampanjoista lähtien. Asiakkaat, tuotteet, tarjoukset, laskutus ja raportointi – kaikki tieto yhdessä järjestelmässä.

Hallitse varastoja
Tehosta tavaran käsittelyä modernilla varastonhallinnan ratkaisulla. Reaaliaikaisen varastonhallinnan avulla pysyt aina ajan tasalla tulevista kuormista, sisäisistä varastosiirroista ja lähtevistä toimituksista.

Yhdistä taloushallintoosi
Unohda uuden taloushallintojärjestelmän opettelu – järjestelmä integroituu olemassa olevaan taloushallintoosi. Avoin.App on yhdistetty Fennoa-, Netvisor- ja Procountor-järjestelmiin.
Avoin.App -taloushallintointegraation avulla myynti- ja ostolaskut, asiakkaat sekä tuotteet kulkevat järjestelmästä toiseen automaattisesti.

Säästä aikaa ja vältä turhaa säätöä – Avoin.App yhdistää kaiken olennaisen yhteen järjestelmään
❌ Kuulostaako seuraavat ongelmat tutulta?
- Tiedot hajallaan Exceleissä tai eri järjestelmissä
- Myynti, varasto ja ostot eivät keskustele keskenään
- Jokainen lasku tai tilaus pitää kirjata käsin
- Työntekijät tuskailevat tietojen etsimisen kanssa
- Et saa selkeitä raportteja liiketoiminnastasi
✅ Avoin.App ratkaisee juuri nämä ongelmat
- Reaaliaikainen varastonhallinta ja tiedot aina ajan tasalla
- Ostot, varasto ja myynti aina synkronoituna – ei tarvetta ylimääräiselle viestinnälle
- Tehokkaat prosessit, joilla säästät aikaa
- Parannat asiakaspalvelua ja toimitusvarmuutta
- Ymmärrät yrityksesi kannattavuutta ja kassavirtaa
Referenssi
Nakorauta tehosti varaston ylläpitoa ja saldojen seurattavuutta
Nakorauta Oy otti Avoin.Appin käyttöön nopeasti ja vaivattomasti edellisen ERP-järjestelmän tullessa yllättäen tiensä päähän.
Avoin.App on parantanut Nakoraudan tarkkuutta, tehnyt varastonhallinnasta tarkempaa ja vähentänyt virheitä. Erityisen tyytyväisiä Nakorauta on ollut järjestelmän varastonhallintaan, sillä saldojen seuraaminen ja varaston ylläpito ovat helpottuneet huomattavasti.

Yksi ohjelmisto – kaikki tärkeimmät toiminnot

Ostot
Ostotilaukset toimittajille
Hälytysrajaohjautuvat ostoehdotukset
Toimittajaviestintä
Toimittajahintojen ylläpito
Ostojen raportointi

Asiakkuudenhallinta
Asiakastietojen keskitetty hallinta
Asiakasluokittelut
Asiakaskohtaiset hinnastot
Asiakasviestintä
Sähköposti-integraatio

Myynti
Myyntiputken hallinta
Aktiviteettien hallinta
Tarjousten ja tilausten hallinta
Tilausten siirto laskutukseen
Myynnin raportointi

Varastonhallinta
Tuotetietojen keskitetty hallinta
Automatisoitu kahdenkertainen varastokirjanpito
Reaaliaikainen tilannekuva varastosaldoista ja varastonarvosta
Tuotteiden täydellinen jäljitettävyys
Hinnoittelu
0 €
14 päivää
Maksuton kokeilu
Tutustu Avoin.App -järjestelmään
395 €
Kuukaudessa
Avoin.App
Tarjoustyökalu
Myyntitilaukset
Ostot
Varastonhallinta
Lisenssi 1-20 käyttäjälle
Käyttöönottoprojekti 2995 €
+50 €
Kuukaudessa
Laajennukset
Projektinhallinta
Henkilöstöhallinta
Työajanseuranta
Verkkokauppa ym.
Käynnistä Avoin.App demo
Pääset tutustumaan maksutta Avoin.App -järjestelmään täyttämällä lomakkeen.
Ota yhteyttä
Toimimme kumppanina yrityksesi kehittämisessä – laita meille viestiä ja autamme sinua löytämään yrityksesi tarpeisiin sopivan ratkaisun.

Matti Pantzar, Sales Manager
+358 457 820 4375
myynti@avoin.systems
Haluatko viestin lähettämisen sijaan varata suoraan tapaamisen?